B2B aktyvūs pardavimai

Programa subalansuota pardavimo vadybininkams, kurių patirtis pardavimuose iki 5 metų, bei pardavimo profesionalams, siekiantiems patobulinti savo pardavimo įgūdžius ir technikas. Mokymai paremti realia lektoriaus praktika B2B pardavimo srityje. Taikydami mokymų metu pristatytas aktyvaus pardavimo praktikas tapsite geresniais pardavėjais – parduosite dažniau ir daugiau.

• Sužinosite, kas yra svarbu ruošiantis aktyviems pardavimams;
• Išgirsite koks turi būti šaltas B2B pardavėjo skambutis;
• Susipažinsite su klientų tipais ir kaip sėkmingai parduoti kiekvienam iš jų;
• Sužinosite, koks turi būti pirmas susitikimas su klientu – kaip pradėti, kokia turi būti eiga, kaip užbaigti susitikimą, kad jis taptų „vartais“ į pardavimą;
• Išmoksite kaip suvaldyti ir įveikti kliento prieštaravimus, bei „uždaryti“ pardavimą;
• Susipažinsite su esminiais verslo protokolo elementais, būtinais žinoti kiekvienam vadybininkui dirbančiam su klientais.

Mindaugas Lastauskas pardavimų srityje dirba nuo 2001 metų. Kaip pardavimų specialistas yra perėjęs visus pardavėjo karjeros lygius – nuo pardavimų vadybininko, kurio pagrindinė funkcija šaltieji skambučiai iki pardavimo vadovo. Per tą laiką dirbo įvairiose B2B paslaugas teikiančiose įmonėse. Vadovavo tokių įmonių kaip TV3 ar Delfi pardavimo skyriams. Bendras karjeros pardavimo biudžetas didesnis nei 100 mln. EUR. 

 

Registruotis

Mokymų programa:

  • Pasiruošimas parduoti. Prieš pradedant ieškoti klientų reikia atitinkamai pasiruošti. Ši mokymo dalis skirta kaip tik tam. Manome, kad profesionalai pasiruošia, o diletantai „improvizuoja vietoje“.
  • Pirmasis kontaktas su klientu. Yra tik vienas pirmasis kartas, tad svarbu, kad jis jums atvertų kliento duris, o ne atvirkščiai. Ši mokymų dalis skirta šaltiesiems skambučiams (angl. cold calls). Mes į klientus žiūrime per ilgalaikio bendradarbiavimo prizmę, todėl net visiškai nevykęs skambutis neturi užtrenkti durų ateities pardavimui. Mokymų metu bus perklausyta daug realių skambučių iliustruojančių įvairias situacijas šaltųjų skambučių metu.
  • Klientų tipai pagal DISC. Norint sėkmingai parduoti, reikia pažinti klientą. Klientai yra žmonės, o žmonės skirtingi. Tad negalima pardavinėti skirtingiems klientams vienodu stiliumi. Ši dalis apima pasaulyje populiarią žmonių elgsenos metodologiją DISC ir pardavimą skirtingų tipų klientams.
  • Susitikimas ir poreikių išsiaiškinimas. Šioje mokymų dalyje aiškinamasi, kaip elgtis, kad pirmas susitikimas su klientu pristatant produktą ar paslaugą netaptų paskutiniu. Išsamiai analizuojamos visos susitikimo dalys – nuo įžanginio small talk iki susitikimo apibendrinimo. Ypač daug dėmesio skiriama klausimų technikai.
  • Pasiūlymas ir prieštaravimų suvaldymas. Labai retai pavyksta parduoti iš karto. Dažniausiai tenka įveikti nemažai kliento prieštaravimų. Ši mokymo dalis skirta sėkmingam prieštaravimų įveikimui, mokomasi, kaip pardavimo procesą efektyviai vesti link sandorio.
  • Closing (pardavimo užbaigimas). Kiekvienas pardavimas turi vesti link sandorio. Kad procesas netaptų begalinis. Ši dalis skirta išmokti, kaip pardavimo procesą užbaigti pardavimu.
  • Verslo protokolas ir etiketas. Kaip tinkamai elgtis pietų su klientu metu, kokios verslo dovanos yra tinkamos, kaip apsirengti, kada ir kam galima spausti ranką ir pan. Kad mažos smulkmenos nevirstų labai nemaloniomis situacijomis.
Registracija
vaida@pamo.lt
+370 603 14818

 

 

Kaina
185 EUR + PVM vienam asmeniui
150 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš vienos įmonės

 

Į kainą įskaičiuota
8 val. mokymai, pietūs,
4 kavos pertraukos,
mokymų santrauka ir mokymų pažymėjimas

Atsiliepimai

Nors mokymai atviri ir susirenka dalyviai dirbantys su labai skirtingais produktais, dėstoma informacija gali būti naudinga kiekvienam.  Mindaugas nemažai dalinasi ir savo asmenine patirtimi, taip paskatina ir kitus mokymų dalyvius pasidalinti savo patirtimis bei aktyviai įsitraukti. Jei daugiau pardavėjų apsilankytų mokymuose kaip šie ir pradėtų taikyti gerąsias praktikas bei profesionalų bendravimą, mažiau klientų norėtų nutraukti pokalbį vos išgirdę, jog į juos kreipiasi pardavėjas.
UNĖ MARIJA JURKŠAITĖ - UAB ``ŽALGIRIO ARENA`` Verslo plėtros vadovė (``B2B aktyvūs pardavimai``)
Mokymai orientuoti į tikrus pardavimus, labai gerai pasiruošęs lektorius. Buvo įdomu dalyvauti, po mokymų pardavimų motyvacija ženkliai padidėjo!
A. TAMAŠAUSKIENĖ - UAB „Officeday`` Pardavimo vadybininkė
Noriu padėkoti už fantastiškus ir tikrai geriausius mokymus pasaulyje?! O jei rimčiau, tai tikrai ačiū Jums už skirtą laiką, profesionalumą, dėmesio prikaustymą iki pat 18 valandos ir kokybiškus mokymus. Grįžusi šiandien į darbą, motyvuota ir pasikrovusi, kibau su kitomis mintimis bei veiksmais į darbus ir susitikimo metu su vienu itin perspektyviu klientu sukirtome rankomis ir pasirašėme sutartį! Ilgokai delsiau, nes nežinojau, kas yra įkyrumas, o kas – atkaklumas. Susidėliojau visus taškus apsilankius Jūsų mokymuose. Ačiū dar sykį, Mindaugai.  
JULIJA KASPERAITIENĖ - UAB ``Balticum TV`` reklamos pardavimų projektų vadovė (``B2B aktyvūs pardavimai“)
Rodyti visus

Video blogas

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.