fbpx

C klientų tipas. Teisūs su 99,83% tikimybe.


C KLIENTŲ TIPAS. TEISŪS SU 99,83% TIKIMYBE.

Šį kartą paskutinis postas iš DISC žmonių tipų temos. Desertui iš arčiau susipažinsime su C tipu. Šis tipas vadinamas analizuojančiu. Tad desertas vertas pagrindinio patiekalo 🙂 Šio tipo žmones atpažinti gana paprasta – jie dažniausiai intravertai, galvos prikimštos excelio lentelių, buhalterinių reikalų, visokių taisyklių, procedūrų, instrukcijų, bei kitų dalykų, kurie kitiems žmonėms smarkiai sunkina gyvenimus ir paprastus dalykus paverčia sudėtingais. Bet ne C tipo žmones. Be instrukcijų ir taisyklių jiems būtų sunku gyventi. Juk iš tiesų! Gerai kai po punkto Nr. 15 yra punktas Nr. 16. O ką reiktų daryti jei jo nebūtų??? Bėda 🙂

C tipo žmonės vengia rodyti emocijas, yra formalūs ir oficialūs. Su jais sunkiausia nuo „Jūs“ pereiti prie „Tu“. Jie tikslūs, kruopštus ir sąžiningi perfekcionistai. Jiems nereikia žmonių. Kad būtų laimingais, jiems pakanka skaičių, duomenų, lentelių ir panašios medžiagos užimti smegenis. Kur tokių žmonių gausu? Pirmiausia finansų skyriuje, IT sferoje nemenkas kontingentas, visokie auditoriai ir teisininkai taip pat dažnai būna C tipo žmonės. Kai mokiausi VU matematikos ir informatikos fakultete, tai tokio tipo žmonių prisižiūrėjau tiek dėstytojų, tiek studentų tarpe. Šalia visko jie save laiko teisuoliais ir dažnai visažiniais. Tad su dėstytojais padiskutuoti nebūdavo lengva 🙂

Štai paimkime, kad ir buvusią mūsų finansų ministrę Ingridą Šimonytę. Visiškas C tipo pavyzdys. Veidas šaltas ir rimtas, kalba struktūruota ir tiksli kaip chirurgo peilis. Kiekvienas žodis turi prasmę, nėra čia ko tuščiažodžiauti 🙂 Makiažas… Koks makiažas? 🙂 Nebent viešųjų ryšių komanda įtikina, kad “reikia”, nes žmonės žiūri 🙂

Kaip parduoti tokio tipo klientams? Pasiruoškite. Gerai pasiruoškite. Nes jei kažkur nusišnekėsite, jie tai pastebės. Tas pats su vėlavimu. Jei pavėluosite 1,5 minutės, tai jų mintys bus maždaug tokios – “jei net laiku nesugebate atvykti, ką bekalbėti apie darbą su Jumis…”. Išlaikykite formalų ir dalykišką bendravimo toną. Teiginius grįskite faktais, o ne “man atrodo”. Nepamirškite detalių. Trečias skaičius po kablelio yra svarbus, nes “ordnung est ordnung”. Į klausimus atsakinėkite tiksliai ir tiesiai. Makaronai ir vata juos pykina. Nesiginčykite su jais. Nepamirškite, kad jie teisuoliai. Diskutuokite atsargiai ir pagrįstai. Nespauskite su pardavimu. Jiems reikia laiko rinkos analizei ir sprendimo priėmimui.

Mano tėvas yra 95% C tipas. Tvarkingas ir sąžiningas žmogus. Savo laiku nestojo į komunistų partiją ir pasmerkė save nepadaryti karjeros, nes „taip neteisinga“. Dar man jis per visa gyvenimą nei karto nepasakė, kad mane myli. Nors žinau, kad tikrai labai myli. Nesilpniau negu aš jį myliu.

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.