Klientų aptarnavimo standartas

Konsultavimas

Jei esate viešbutis, restoranas, kavinė, baras, parduotuvė, grožio salonas, sanatorija ar kita įstaiga, kurioje lankosi didelis skaičius klientų, veikiausiai norite, kad klientų patirtis susiduriant su Jūsų organizacija būtų kuo geresnė. Juk tuomet klientai bus linkę sugrįžti, rekomenduoti Jus kitiems. Taip auginamas klientų lojalumas. Visada įmanomas ir priešingas variantas. Klientai patyrę prastą Jūsų įmonės aptarnavimo patirtį apie tai gali lieti tulžį net tik savo artimųjų rate, bet ir socialiniuose tinkluose, tokiu būdu tiesiogiai kenkdami Jūsų verslui.

Klientų aptarnavimo standartas yra puikus sprendimas siekiant užtikrinti kokybišką Jūsų klientų patirtį ir, atitinkamai, tvarų Jūsų verslo augimą. Kas tai yra? Tai aiškiai aprašytos darbo su klientais taisyklės ir principai. Pradedant klientų automobilių parkavimu ir Jūsų darbuotojų šypsenomis pasisveikinant, baigiant atsisveikinimu ir „lauksime Jūsų sugrįžtant”. Neturint aiškiai suformuluoto klientų aptarnavimo standarto rizikuojate, kad kiekvienas Jūsų įmonės darbuotojas su klientais dirbs taip, kaip jis pats supranta. Kitaip tariant – „kas kaip moka, taip ir šoka“. Klientų aptarnavimo standartas užtikrina, kad kiekvienoje ar bent jau daugelyje situacijų, kur Jūs susiduriate su klientu, Jūsų personalas elgsis pagal aiškiai aprašytas ir suformuluotas taisykles – kaip bendrauti su klientais (kada patylėti, šypsotis ar būti rimtiems), kaip elgtis konfliktinės situacijos metu, kaip tinkamai suteikti informaciją telefonu ar elektroniniu paštu, kada vaišinti klientus kava ar bandyti parduoti papildomų paslaugų, Jūsų apranga ir pan.

Jei dirbate paslaugų klientams versle, klientų aptarnavimo standarto suformulavimas ir įdiegimas yra itin svarbi priemonė siekiant auginti klientų lojalumą, rekomendacijas, norą dažniau ir daugiau naudotis Jūsų paslaugomis.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.