Media mokymai

Media mokymai

  • Vieta:
    Vilnius
  • Data:
    2019 m. balandžio 2 d.
  • Dalyvių skaičius:
    iki 16
  • Lektorius:
    Mindaugas Lastauskas
Mokymai skirti visiems, kurie susiduria su žiniasklaida profesinėje veikloje – dirba marketingo sferoje, žiniasklaidą perka ar parduoda. Tiems, kurie nori žinoti, kaip efektyviai dirbti su žiniasklaidos priemonėmis, nešvaistyti pinigų ir laiko.
Mokymų metu sužinosite kiekvienos žiniasklaidos privalumus ir trūkumus. Kokiais atvejais komunikacijoje rinktis vieną ar kitą žiniasklaidą. Lektoriaus patirtis leis pažvelgti į kiekvieną žiniasklaidą „iš vidaus“, išryškinant tai kuo žiniasklaidos kanalai didžiuojasi, ir tai ką stengiasi nutylėti.
Mokymuose pateikiamas realus žiniasklaidos veidas – be makiažo ir politkorektiškos kaukės. 
• 5 metų patirtis žiniasklaidos planavimo (media) agentūrose CMS ir Carat;
• 10 metų patirtis pardavinėjant reklamą – vadovavo TV3, Delfi ir JCDecaux pardavimo skyriams;
• Šiuo metu Mindaugas vadovauja reklamos pardavimo įmonei Media360, dėsto žiniasklaidos planavimą Vilniaus Universitete ir yra pardavimo mokymų konsultantas.

 

Mokymų programa:

  • Žiniasklaidos srities pagrindiniai apibrėžimai. Susipažinsime su media žodynu (žargonu) – kas yra Reach‘as, Share‘as, Affinity, kas yra GRP ir kodėl jis yra šventas gralis televizijoms
  • Reklamos kampanijų tipai. Vienaip naudojama žiniasklaida siekiant iškomunikuoti akciją dešrelėms, visiškai kitaip formuojant solidų prekinio ženklo įvaizdį. Kaip naudoti žiniasklaidą skirtingų reklamos kampanijų tipų atveju
  • Amžinas klausimas – kiek reikia reklamos? Koks jos kiekis yra optimalus? Kiek GRP? Kiek parodymų? Kiek klipų, maketų ar reklaminių plokštumų? Apžvelgsime populiariausias teorijas ir praktikas
  • Reklamos rinkos apžvalga. Kas dedasi reklamos rinkoje? 2017 metais reklamos rinka Lietuvoje augo 3,8% – daug tai ar mažai? Ekspertų nuomone reklamos rinka 2018 metais augo 2,4%. Kas tie ekspertai ir ar galima jais tikėti
  • Reklama televizijoje. Televizija Lietuvoje vis dar karalienė. Kodėl ir ar ilgam? Populiariausi TV kanalai mėgsta komunikuoti, kad TV žiūrimumas ne tai, kad nekrenta, bet netgi truputį auga. Kaip taip gali būti, jei sveikas protas sako priešingai? Kur yra tiesa? Kaip televiziją tinkamai naudoti reklamoje
  • Reklama internete. Pasakyti kad „reklamuosimės internete“ yra tas pats kas nepasakyti nieko. Susipažinsime iš arčiau su reklamos tipais interneto džiunglėse, bei tokiais gyvūnais kaip konversija, RTB ar programatikas. Įvertinsime kokio ryškumo saulė laukia Delfi ar 15min ateityje. O gal stipriai debesuota ir be pragiedrulių tikimybės
  • Reklama radijuje. Radijo nenužudė televizija, nenužudys ir internetas. Kodėl ir kaip tinkamai radiją panaudoti reklamoje
  • Reklama spaudoje. Ar spaudai internetas nuleido kraują? Faktas! Bet spauda ir šiandien gali būti labai naudinga reklamai jei tinkamai ją naudosite
  • Lauko reklama. Kas mūsų laukia gatvėje? Transporto kamščiai ir amžinai skubantys žmonės. Bet ne tik – lauko reklama laukia reklamos užsakovų. Kodėl ją taip mėgsta politikai? Gal todėl, kad lauko reklama neturi reitingų, yra paprasta ir lengvai suvokiama (net ir politikų protams)
  • Žiniasklaidos (media) agentūros. Lietuvoje nuo 80% iki 90% (ar kiek daugiau) biudžetų reklamai yra aptarnaujami media agentūrų. Tad tikriausiai jos padeda klientams pirkti žiniasklaidą efektyviau. Bet ar tikrai visada?
Registracija
ruta@pamo.lt
+370 627 45490

 

Kaina
185 + PVM vienam asmeniui
150 + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.
Į kainą įskaičiuota
8 val. mokymai, sertifikatas,
pietūs, 4 kavos pertraukėlės ir mokymų konspektas.

Atsiliepimai

Mokymus ir seminarus vertinu skeptiškai. Tiksliau, skeptiškai vertinu lektorius. Dažniausiai jie būna dviejų tipų: sausi, kaip per džiūvęs rastas, nuo realybės atitrūkę teoretikai arba charizma persisunkę visagaliai, kurie parduoda/parsiduoda vos pravėrę duris. Pastarieji įkvepia, užveda, tačiau jų magiškas impulsas baigiasi vos tik susiduri su pirma nesėkme ir supranti, kad tu nesi jis. Mindaugas yra meistras. Savo mokymuose jis demonstruoja įgimtą sugebėjimą parduoti, tačiau kiekvieną savo žodį jis gali paremti teorijomis, praktiniais išskaičiavimais, statistika, analize… Apie pardavimus jis kalba lengvai, paprastai, suprantamai, tačiau visi jo žodžiai turi betoninį pagrindą, kurį sulipdė ne tik teorijos, bet ir įspūdingos lektoriaus praktinės žinios.
TADAS ŠIRVINSKAS - UAB ``Kauno diena`` Direktorius (``B2B aktyvūs pardavimai``)
Nuo visos mūsų komandos didelis ir nuoširdus ačiū už informatyvius ir vertingus mokymus! 😊
Jaučiamės smarkiai papildžiusios savo žinių bagažus 😉
EGLĖ DZIAKEVIČIŪTĖ - UAB ``Drogas`` Marketingo specialistė
„Dažnai lankausi mokymuose, bet pirmą kartą buvau mokymuose, kuriuose gautą informaciją galiu imti ir dabar pat naudoti savo darbe kaip darbo priemonę. Ačiū Mindaugui. Profesionalas. Viskas buvo puiku!“
INGRIDA ČERNAUSKAITĖ - UAB „VILANDRA“ Kosmetikos ir higienos verslo vadovė
Rodyti visus

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.