fbpx

Mokymai darbuotojams

B2B aktyvūs pardavimai
Programa subalansuota pardavimo vadybininkams, kurių patirtis pardavimuose iki 5 metų. _____________________

PLAČIAU

Derybos su Urviniu žmogumi
Gebėjimą derėtis mes laikome bendrąja kompetencija, kuri svarbi kiekvienam ir visur – tiek derantis su korporacijos vadovu, tiek su kaimynu.

PLAČIAU

Klientų aptarnavimas. Kol mirtis mus išskirs
Pardavimas yra tik pirmas žingsnis. Mokymai tiems, kurie siekia kliento laimės iki kol mirtis mus išskirs. ____________________

PLAČIAU

Kūno kalba
Dažnai žmogaus kūno kalba yra iškalbingesnė nei sakomi žodžiai. Mokymai skirti norintiems ją suprasti. ____________________

PLAČIAU

Konfliktų su klientais valdymas
Jūs suklysite. Nesvarbu kokie geri ir tobuli esate, vis tiek vieną dieną Jūs suklysite. Konfliktas yra neišvengiama realaus gyvenimo dalis.

PLAČIAU

Trampas, Bransonas, Diana ir Geitsas prie vieno stalo
Gyvename skirtingų žmonių pasaulyje. Programa skirta visiems norintiems gyvenime sėkmingai bendrauti ir dirbti su įvairaus tipo žmonėmis.

PLAČIAU

Media mokymai
Mokymai skirti visiems, kurie susiduria su žiniasklaida profesinėje veikloje – dirba marketingo sferoje, žiniasklaidą perka ar parduoda.

 

PLAČIAU

Simpatijos sintetinimas
Viskas gerokai palengvėja, jei kitam žmogui patinkate. Mokymai skirti visiems, siekiantiems sklandžiau bendrauti su kitais žmonėmis, lengviau ir paprasčiau sutarti siekiant savo tikslų.

PLAČIAU

Mokymai darbuotojams skirti realiems žmonėms gyvenantiems realiame gyvenime. Tai, apie ką kalbu mokymuose, pats taikau tiek profesinėje, tiek asmeninėje aplinkoje. Vadovaujuosi ilgalaikių santykių ir tvarios naudos kūrimu: jei kalbame apie pardavimus – kad pirmas pardavimas būtų tik ilgalaikio bendradarbiavimo su klientu pradžia; jei kalbame apie derybas – kad derybos baigtųsi abipuse besiderančiųjų nauda ir ateityje Jums nebūtų gėda derybų partneriui pažiūrėti į akis; jei kalbame apie klientų aptarnavimą – kad klientas gautų tokią patirtį ir naudą, kad jam net nekiltų minčių kreiptis į Jūsų konkurentus pasiūliusius 10% geresnę kainą; jei kalbame apie žmonių elgseną apskritai – kad suprastumėte bei gerbtumėte kitus žmones, o ne tik vienpusiškai siektumėte savo interesų.

Nemokau ir nemokysiu to, ko neišmanau. Vadovaujuosi principu, kad lektorius turi būti pats savo kailiu praktikoje patikrinęs tai, apie ką kalba. Taip, knygos, turinys internete ir įvairios teorijos yra gerai, bet jai jos neveikia praktikoje, tuomet tai nėra vertingiau už horoskopus trečiarūšiame portale. Mokau to, ką pats patyriau ir su kuo kasdien susiduriu dirbdamas B2B pardavimuose. Mano klaidos, nesėkmės, prarasti klientai buvo patys geriausi mokytojai. Esu įsitikinęs, kad geras mokytojas pats visų pirma turi būti geras profesionalas – praktikoje patyręs sėkmę bei situacijas, kurių prisiminti nesinori. Būtent toks ir esu – kalbu apie tai kaip dirbu pats, mokymus iliustruoju realiomis praktikoje patirtomis situacijomis dirbant su klientais. Nesu tobulas ir nebijau dalintis savo klaidomis – jos yra puikios iliustracijos siekiant kitus paversti tobulesniais profesionalais ir žmonėmis.

Vadovaujuosi principu, kad tobulumui ribų nėra ir mes visą gyvenimą (nepriklausomai nuo amžiaus ir turimos patirties) galime išmokti ir sužinoti ką nors nauja. Pastoviai mokausi, stengiuosi tobulėti (taip, kartais klystu), kad galėčiau savo žiniomis, patirtimi ir kompetencija dalintis su kitais. Jei žmogus iš mano mokymų išeina geresniu nei atėjo, jaučiu, kad savo misiją atlikau ir tai man yra didžiausia gyvenimo motyvacija. Padaryti kitus geresniais, matyti, kaip jie žengia žingsnį į priekį – puikus jausmas. Darbuotojų mokymas man nėra tiesiog paprasta veikla, tiesiog „ėjimas į darbą“. Prisidėdamas prie kitų žmonių tobulėjimo jaučiu, kad gyvenu prasmingai. O juk kiekvienas iš mūsų siekiame prasmės gyvenime. Aš savąją radau!

Visas mokymų programas galima suskirstyti į 2 dalis – standartinės atviriesiems mokymams ir individualios, skirtos konkrečioms įmonėms. Standartinės programos parengtos taip, kad būtų kuo universalesnės ir atspindėtų bendruosius temos principus ir problematiką. Nemanau, kad yra didžiulis skirtumas ar pardavinėjate reklamą, ar ofiso valymo paslaugas. Pardavimo principai išlieka tie patys. Tas pats kalbant ir apie kitas mokymų temas. Tuo tarpu individualių mokymų programa klientams pritaikoma pagal atskiro kliento poreikius ir specifiką. Pačią mokymų programą su klientu susideriname prieš mokymus, tad klientas gali būti tikras, kad mokymų laikas bus skirtas tik tam, kas yra svarbu.

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.