fbpx

Klientų aptarnavimo mokymai

Klientų aptarnavimo mokymai “Kol mirtis mus išskirs”

  • Vieta:
    Vilnius
  • Data:
    2020 m. gruodžio 15 d. 
  • Dalyvių skaičius:
    iki 12
  • Lektorius:
    Mindaugas Lastauskas
Visi žino, kad išlaikyti klientą yra gerokai pigiau, nei pritraukti naują. Tačiau dažnai realiame gyvenime entuziazmas dirbant su nauju klientu greitai išgaruoja. Viskas tampa rutina, kaip ir faktas, kad kažką vadiname savo klientu. Rutina klientui mus paverčia tiesiog eiliniu tiekėju. Ir tai, kad jis yra mūsų klientas nuo to, kad tapo mūsų konkurentų klientu, gali teskirti banalus geresnės kainos pasiūlymas. Mokymai apie tai, kaip tapti nepakeičiamu partneriu, kad bendradarbiavimas su klientu vyktų „kol mirtis mus išskirs“.
Pardavimas atliktas, bendradarbiavimo sutartis pasirašyta. Prasideda kliento aptarnavimas. Mokymai skirti visiems, kurie dirba būtent šiame etape.  Visiems, kurie nori tapti nepakeičiamais partneriais savo klientams, o ne būti paprasčiausiai tiekėjais, kurie greitai gali būti pakeisti konkurentams pasiūlius geresnę kainą.

  • Sužinosite kokie darbo su klientais principai skiria eilinį tiekėją nuo nepakeičiamo partnerio;
  • Sužinosite kaip valdyti konfliktines situacijas su klientais, kad jos nevirstų žingsniais link kliento praradimo;
  • Suformuluosime konflikto sprendimo algoritmą;
  • Susipažinsite, kaip išnaudojant psichologijos žinias, galite daryti įtaką kliento sprendimams;
  • Išmoksite naudotis pagrindiniu įtakos darymo įrankiu – gebėjimu patikti kitiems (sintetinsime simpatiją);
  • Sužinosite kam reikalingas Klientų aptarnavimo standartas, kaip jis formuojamas ir kokios būtinos jo dalys.

Mokymų programa:

  • Iš tiekėjo – į partnerius. Tik maža dalis tiekėjų virsta nepakeičiamais kliento partneriais. Šioje mokymų dalyje susipažinsime, kas skiria tiekėją nuo partnerio ir kokiais darbo su klientais principais reikia vadovautis, jei norite tapti nepakeičiamaisiais.
  • Įtakos galia ir simpatijos sintetinimas. Galime daryti įtaką kliento sprendimams, jei žinome, kaip tai tinkamai atlikti. Pirma siūlyti brangiausią ar pigiausią produktą? Ar siūlyti išskirtinį produktą, ar tai, ką perka visi? Bene stipriausias įtakos ginklas yra simpatija. Jei klientas Jus mėgs, tuomet ir bendradarbiauti bus lengviau, ir konkurentams perimti Jūsų klientą bus gerokai sunkiau. Nors simpatija užgimsta pasąmonėje, ją galime pelnyti sąmoningais ir sistemingais santykio su klientu kūrimo veiksmais.
  • Konfliktų su klientais valdymas. Jūs suklysite. Kad ir kokie geri ir tobuli esate, vis tiek vieną dieną suklysite. Konfliktas yra neišvengiama realaus gyvenimo dalis. Sužinosite, kas vyksta mūsų smegenyse konfliktinių situaciją metu; kas yra neprievartinis bendravimas ir kaip jį taikyti, jei klientas karščiuojasi; visą konfliktą suskaldysime į aiškias ir atitinkamai sprendžiamas dalis; suformuluosime konstruktyvų konflikto sprendimo algoritmą.
  • Klientų aptarnavimo standartas. Tik sistemingas darbas gali duoti geriausių rezultatų. Klientui turi būti teikiamas tokio paties lygmens aptarnavimas nepriklausomai nuo konkretaus vadybininko ar bet kurio kito įmonės darbuotojo. Klientas turi jausti, kad Jums yra svarbus ir Jums gera, kad jis – Jūsų klientas. Klientų aptarnavimo standartas – tai aiškių ir nedviprasmiškų darbo su klientais taisyklių rinkinys, kurių laikydamiesi galite tapti nepakeičiamuoju partneriu.
Registracija
vaida@pamo.lt
+370 603 14818

 

 

Kaina
185 EUR + PVM vienam asmeniui
150 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3+

 

 

Informacija
8 val. mokymai, pietūs,
4 kavos pertraukos,
mokymų santrauka ir mokymų pažymėjimas

Atsiliepimai

Rekomenduoju visiems: ir patyrusiems ir naujokams. Teko dalyvauti mokymuose „Kūno kalba“ ir „Derybos su urviniu žmogumi“. Mindaugas yra savo srities profesionalas. Kūrybingas, nuotaikingas ir motyvuojantis lektorius. Vesdamas mokymus, pateikia daug pavyzdžių iš savo gyvenimo aplinkos , iš savo patirties. Yra daug lektorių, kurie turi tikrai didelį talentą gražiai kalbėti ir pateikti sausą, nuobodžią informaciją, tik ne Mindaugas. Labai džiugu, kad Mindaugo mokymai niekada neprailgsta, informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai. Didelis AČIŪ ! Sėkmės Jums ir Jūsų komandai!
- UAB ``Eeco`` komanda
Savo gyvenime, esu dalyvavęs įvairiuose mokymuose ir turiu pakankamai patirties, kuria remdamasis, galiu objektyviai įvertinti dvejus Mindaugo mokymus, kuriuose buvau. Mindaugas vesdamas mokymus, pateikia viską iš savo patirties ir tai labai gerai jaučiasi, kad tai ką sako, yra patikrinta jo paties. Esu matęs oratorių, kurie turi tikrai didelį talentą gražiai čiulbėti ir pateikti informaciją, bet dažnai jaučiu, kad tai tik informacija, o Mindaugo mokymuose matau gyvenimą. Ačiū Mindaugai, už tai ką darote. Sėkmės Jums ir Jūsų komandai.
Povilas Gudelis - UAB ``Sferos`` direktorius
Jei mokytis-tai tik iš pačių geriausių! Kitokie, neeiliniai, nenuobodūs mokymai “Derybos su urviniu žmogumi” privertė į savo darbą pažvelgti naujomis akimis. Gavau tikrai naudingos informacijos, kurią lengvai galima pritaikyti bet kurioje pardavimų srityje arba asmeniniame gyvenime. O Mindaugas sužavėjo kaip lektorius savo profesionalumu, erudicija bei pozityvia energija, kuri nuo pat pirmų ištartų jo žodžių priverčia patikėti, kad žmogus yra tikras savo srities asas! Nuoširdžiai rekomenduoju!
Bozena Kucinskiene Balionis - UAB „Lautoma“ pardavimų vadovė
Rodyti visus

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.