fbpx

Media mokymai

Media mokymai

  • Vieta:
    Marriot Vilnius arba ONLINE
  • Data:
    2021 m. sausio 20 d.
  • Dalyvių skaičius:
    iki 12
  • Lektorius:
    Mindaugas Lastauskas
Mokymai skirti visiems, kurie susiduria su žiniasklaida profesinėje veikloje – dirba marketingo sferoje, žiniasklaidą perka ar parduoda. Tiems, kurie nori žinoti, kaip efektyviai dirbti su žiniasklaidos priemonėmis, nešvaistyti pinigų ir laiko.
Mokymų metu sužinosite kiekvienos žiniasklaidos privalumus ir trūkumus. Kokiais atvejais komunikacijoje rinktis vieną ar kitą žiniasklaidą. Lektoriaus patirtis leis pažvelgti į kiekvieną žiniasklaidą „iš vidaus“, išryškinant tai kuo žiniasklaidos kanalai didžiuojasi, ir tai ką stengiasi nutylėti. Mokymuose pateikiamas realus žiniasklaidos veidas – be makiažo ir politkorektiškos kaukės. 

Mokymus veda lektorius Mindaugas Lastauskas. Vienintelis lektorius Lietuvoje turintis unikalią patirtį žiniasklaidoje (tiek perkant žiniasklaidą, tiek parduodant):

• 5 metų patirtis žiniasklaidos planavimo (media) agentūrose CMS ir Carat;
• 10 metų patirtis pardavinėjant reklamą – vadovavo „All Media Baltics“ (kuriai Lietuvoje priklauso televizijos kanalai TV3, TV6 ir TV8, radijo stotis Power Hit radio), „Delfi“ ir „JCDecaux“ pardavimo skyriams.

Bendras karjeros pardavimo biudžetas didesnis nei 100 mln. EUR.

Lektorius yra Vilniaus universiteto žiniasklaidos dėstytojas, Žinių radijo laidų autorius.

 

Mokymų programa:

  • Žiniasklaidos srities pagrindiniai apibrėžimai. Reach‘as, Share‘as, Affinity, OTS, GRP ir kitos sąvokos, kurias profesionalai turi ne tik žinoti, bet ir mokėti jomis operuoti – suvokti kaip rodikliai skaičiuojami, gebėti įvertinti, kada jie geri, o kada nelabai, kodėl televizijos Jums nori parduoti 15 min. GRP, o ne 1 min., ir panašiai.
  • Reklamos kampanijų tipai. Vienaip naudojama žiniasklaida siekiant iškomunikuoti akciją dešrelėms, visiškai kitaip formuojant solidų prekinio ženklo įvaizdį. Kaip naudoti žiniasklaidą skirtingų reklamos kampanijų tipų atveju.
  • Amžinas klausimas – kiek reikia reklamos? Koks jos kiekis yra optimalus? Kiek GRP? Kiek parodymų? Kiek klipų, maketų ar reklaminių plokštumų? Apžvelgsime populiariausias teorijas ir praktikas.
  • Reklamos rinkos apžvalga. Kas vyksta reklamos rinkoje? 2019 m. ji ūgtelėjo 3,5 %. Daug tai ar mažai? 2020 m. reklamos rinkai teks sugerti visą koronaviruso smūgio rūstybę. Mūsų vertinimu rinka kris nemažiau kaip 30%. Ką tai reiškia žiniasklaidai? Kaip tokioje situacijoje verta elgtis marketingo specialistams?
  • Reklama televizijoje. Televizija Lietuvoje vis dar karalienė. Kodėl ir ar ilgam? Populiariausi TV kanalai mėgsta komunikuoti, kad TV žiūrimumas ne tai, kad nekrenta, bet netgi truputį auga. Kaip taip gali būti, jei sveikas protas sako priešingai? Kur yra tiesa? Kaip televiziją tinkamai naudoti reklamoje.
  • Reklama internete. Pasakyti kad „reklamuosimės internete“ yra tas pats kas nepasakyti nieko. Susipažinsime iš arčiau su reklamos tipais interneto džiunglėse, bei tokiais gyvūnais kaip konversija, RTB ar programatikas. Įvertinsime kokio ryškumo saulė laukia Delfi ar 15min ateityje. O gal stipriai debesuota ir be pragiedrulių tikimybės.
  • Reklama radijuje. Radijo nenužudė televizija, nenužudys ir internetas. Kodėl ir kaip tinkamai radiją panaudoti reklamoje.
  • Reklama spaudoje. Ar spaudai internetas nuleido kraują? Faktas! Bet spauda ir šiandien gali būti labai naudinga reklamai jei tinkamai ją naudosite.
  • Lauko reklama. Kas mūsų laukia už ofiso durų? Į gatves po karantino sugrįžę žmonės, automobilių spūstys ir lauko reklama laukianti reklamos užsakovų. Kodėl ją taip mėgsta politikai? Gal todėl, kad lauko reklama neturi reitingų, yra paprasta ir lengvai suvokiama?
  • Žiniasklaidos (media) agentūros. Lietuvoje nuo 80% iki 90% (ar kiek daugiau) biudžetų reklamai yra aptarnaujami media agentūrų. Tad tikriausiai jos padeda klientams pirkti žiniasklaidą efektyviau. Bet ar tikrai visada?
Registracija
vaida@pamo.lt
+370 603 14818

 

Kaina
185 + PVM vienam asmeniui
150 + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.
Į kainą įskaičiuota
8 val. mokymai, sertifikatas,
pietūs, 4 kavos pertraukėlės ir mokymų konspektas.

Atsiliepimai

Mokymus ir seminarus vertinu skeptiškai. Tiksliau, skeptiškai vertinu lektorius. Dažniausiai jie būna dviejų tipų: sausi, kaip per džiūvęs rastas, nuo realybės atitrūkę teoretikai arba charizma persisunkę visagaliai, kurie parduoda/parsiduoda vos pravėrę duris. Pastarieji įkvepia, užveda, tačiau jų magiškas impulsas baigiasi vos tik susiduri su pirma nesėkme ir supranti, kad tu nesi jis. Mindaugas yra meistras. Savo mokymuose jis demonstruoja įgimtą sugebėjimą parduoti, tačiau kiekvieną savo žodį jis gali paremti teorijomis, praktiniais išskaičiavimais, statistika, analize… Apie pardavimus jis kalba lengvai, paprastai, suprantamai, tačiau visi jo žodžiai turi betoninį pagrindą, kurį sulipdė ne tik teorijos, bet ir įspūdingos lektoriaus praktinės žinios.
TADAS ŠIRVINSKAS - UAB ``KAUNO DIENA`` direktorius
Nuo visos mūsų komandos didelis ir nuoširdus ačiū už informatyvius ir vertingus mokymus! 😊
Jaučiamės smarkiai papildžiusios savo žinių bagažus 😉
EGLĖ DZIAKEVIČIŪTĖ - UAB ``Drogas``
LRT Komunikacijos ir rinkodaros komanda dėkoja už puikius media mokymus! Buvo labai naudinga pasikartoti jau žinomus dalykus, sužinoti naujų ir padiskutuoti įvairiais su reklama ir rinkodara susijusiais klausimais. Mindaugas – tikras savo srities profesionalas, mokantis sudėtingus dalykus papasokoti paprastai ir visada atviras diskusijoms.
INDRĖ PETRAUSKĖ - LRT (Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija) komunikacijos vadovė
Rodyti visus

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.