fbpx

Apie klientų pasitenkinimo tyrimus


Ar tikrai žinome, ką apie mus galvoja mūsų klientai? Ar manome (spėliojame), kad žinome? Ar remiamės kietaisiais faktoriais? Atsakyti į šiuos klausimus padeda klientų pasitenkinimo tyrimai. Kodėl verta juos daryti?
– Tyrimu galite apklausti VISUS klientus ir išgirsti ne tik tuos, kurie garsiau reiškia savo nuomonę;
– Tyrimas bus daug objektyvesnė informacija, nei tai ką iš klientų išgirsite tiesiai (balto melo pavojus), ar Jums papasakos Jūsų vadybininkai (neabejotinai pagražins / pablogins / sutirštins);
– Sistemingai atliekas tyrimas su skaitiniais Jums svarbių parametrų įverčiais leis stebėti pokyčius bėgant laikui ir įvertinti taikomų priemonių efektyvumą;
– Klientams nusiųsite žinutę, kad Jums svarbi jų nuomonė ir Jūs norite tobulėti, kad dar labiau galėtumėte atliepti jų poreikius.
Plačiau apie tai kalbu Žinių radijo eteryje savo komentare „Nepakeičiamieji partneriai“.

https://www.ziniuradijas.lt/laidos/nepakeiciamieji-partneriai/apie-klientu-pasitenkinimo-tyrimus?video=1

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.