Jei norite tapti partneriu savo klientams, įmonėje turi vyrauti į klientą orientuota kultūra. Vis tik dažniau pastebiu, kad įmonėse vyrauja į produktą, o ne į klientus orientuota kultūra. Ką gi reiškia į klientą orientuota įmonės kultūra:
– Kiekvienas darbuotojas yra pardavėjas. Įskaitant vadovus, teisininkus, buhalterius, technikus ir t.t. Visi turi suvokti, kad atlyginimus moka ne buhalteris, ne vadovas ir ne akcininkai. Visus atlyginimus moka klientai;
– Darbuotojai yra motyvuoti žengti „extra mile“ dėl klientų. Vykstant pas klientą (ne pandemijos metu) užsukti nupirkti kliento mėgstamų bandelių yra to pavyzdys;
– Noras geriau atliepti klientų poreikius yra pagrindinis pokyčių įmonėje variklis. Ne kaštų optimizavimas ar pan.
Plačiau apie tai kalbu Žinių radijo eteryje savo komentare „Nepakeičiamieji partneriai“.