Į klientą orientuota kultūra


 

Jei norite tapti partneriu savo klientams, įmonėje turi vyrauti į klientą orientuota kultūra. Vis tik dažniau pastebiu, kad įmonėse vyrauja į produktą, o ne į klientus orientuota kultūra. Ką gi reiškia į klientą orientuota įmonės kultūra:

– Kiekvienas darbuotojas yra pardavėjas. Įskaitant vadovus, teisininkus, buhalterius, technikus ir t.t. Visi turi suvokti, kad atlyginimus moka ne buhalteris, ne vadovas ir ne akcininkai. Visus atlyginimus moka klientai;

– Darbuotojai yra motyvuoti žengti „extra mile“ dėl klientų. Vykstant pas klientą (ne pandemijos metu) užsukti nupirkti kliento mėgstamų bandelių yra to pavyzdys;

– Noras geriau atliepti klientų poreikius yra pagrindinis pokyčių įmonėje variklis. Ne kaštų optimizavimas ar pan.
Plačiau apie tai kalbu Žinių radijo eteryje savo komentare „Nepakeičiamieji partneriai“.

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.