Inovavimas ir naujienos


Tobulėjimas yra dar vienas kampas skiriantis eilinius tiekėjus nuo nepakeičiamųjų partnerių. Tiekėjai dažniausiai tariamai „viską žino“ ir pirmenybę teikia seniems – geriems metodams. Jei kažką darėte dešimt kartų prieš tai, tai galite būti tikri, kad ir vienuoliktą kartą viskas pavyks tiesiog puikiai. Saugu, patikrinta, laimingas klientas ir jo tiekėjas.

Šis principas puikiai veiktų jei gyventumėme keliomis kartomis anksčiau. Bet šiandien tai yra pats tiesiausias kelias į klientų praradimą. Pats dirbu verslas verslui pardavimo srityje. Pastebiu, kad yra gana daug įmonių, kurios deklaruoja, kad reikia tobulėti ir kurti inovacijas, tačiau kai reikia šiuos žodžius paversti darbais, viskas daug konservatyviau. Ir tai gana lengvai paaiškinama. Normalu, kad žmonės bijo bandyti ir siūlyti savo klientams naujus, nebandytus produktus. O kas jei naujas produktas nepasiteisins, o kas jei klientas juo nusivils? Galbūt po to net patį klientą prarasime? Jei taip mąstote, vadinasi esate eilinis tiekėjas ir partneryste čia nekvepia. Jei norite tapti savo klientams parteriu, naujienas tiesiog privalote pasiūlyti savo svarbiausiems klientams pirmiems! Nebijokite, klientai ne idiotai, jie puikiai supranta, kad naujas ir nebandytas produktas gali puikiai suveikti, o gali ir visiškai nepatenkinti lūkesčių. Duodami naujienas išbandyti svarbiausiems klientams Jūs siunčiate kelias svarbias žinias – pirma, apie tai, kad Jūs nesnaudžiate, o stengiatės tobulėti kurdami naujus produktus, antra svarbiausi klientai apie tas naujienas sužinos pirmi ir jiems bus pirmiems pasiūlyta tą naujieną išbandyti. O tai jau reiškia partnerystę. Pats nemaloniausias klausimas, kurio galite sulaukti iš savo kliento yra apie tai, kad jis iš trečios šalies girdėjo apie Jūsų siūlomą naujieną, kurios Jūs jam net nepasiūlėte. Jokie pasiteisinimai čia Jums nepadės. Neleiskite, kad prigimtinis žmogaus konservatyvumas ir baimė suklysti Jus stabdytų nuo inovacijų kūrimo. Neleiskite, kad nuo Jūsų pradėtų sklisti naftalino kvapas.

Apibendrinsiu. Tiekėjas nesivargina mokytis, jis tariamai viską žino, linkęs kliautis senais – gerais metodais. Nepakeičiamas partneris pastoviai mokosi ir stengiasi tobulėti, nebijo klientui pasiūlyti naujų, nepatikrintų produktų, nebijo suklysti. Sužinokite daugiau: https://pamo.lt/klientu-aptarnavimo-mokymai/

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.