Esate partneris ar tiekėjas?


 

Šia tema kalbėjau online seminare „Pardavimų psichologija 2020“. Išskyriau šiuos darbo su klientais principus:
📍Parduodate tai ko klientui reikia iš tikrųjų, o ne tai ko jis prašo (pastarąjį darbą atlieka kasininkai). Vadinasi pirma išsiaiškinate kaip, kas ir tik tada parduodate;
📍Gilinatės į kliento verslą. Jei klientų daug, tuomet į didžiausių ir svarbiausių;
Kuriate asmeninius santykius. Darote tai sistemiškai (o ne prišokant, prisimenant laikas nuo laiko);
📍Kritikos ne vengiate, o prašote. Klientų pasitenkinimo tyrimai viena iš gerų priemonių;
📍Padedate visais klausimais (tame tarpe asmeniniais), o ne tik tai kas aprašyta bendradarbiavimo sutartyje;
📍Suklydot – neišsisukinėjat, klientas apie tai sužino pirmas;
📍Įmonėje puoselėjate į klientus orientuotą kultūrą (pvz. visas kolektyvas suvokia, kad algas moka klientai, o ne buhalteris);
📍Esate nepriklausomas nuo (kad ir pačio didžiausio) kliento – neleidžiate jam Jūsų mokyti, kaip Jums reikia dirbti, nedarote visko (pvz. nusižengti etikai, įstatymams), kad jį išlaikyti.

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.