Nepriklausomas nuo kliento


 

Nepriklausomybė yra ne tik gražus žodis. Tai yra ir būtina sąlyga, kad Jus gerbtų klientai. Jei negerbs, apie jokią partnerystę negali būti nė kalbos. Išskirčiau trijų tipų nepriklausomybę nuo kiekvieno (koks didelis bebūtų) kliento:

– Kompetencinė. Tai reiškia, kad nesileisite, kad klientas Jus mokytų, kaip Jums reikia dirbti;

– Finansinė. Tai reiškia, kad dėl kliento išlaikymo nedarysite bet ko (neduosite neadekvačios kainos, nenusižengsite etikai ir t.t.);

– Emocinė. Tai reiškia, kad išlaikysite blaivų protą nepriklausomai nuo to klientas euforijoje ar depresijoje.

 

Plačiau apie tai kalbu Žinių radijo eteryje savo komentare „Nepakeičiamieji partneriai“.

https://www.ziniuradijas.lt/laidos/nepakeiciamieji-partneriai/kaip-uzsitarnauti-kliento-pagarba?video=1

Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.