Optimizmas. Paprastumas. Draugiškumas

 Jei siekiate, kad kliento veide nušvistų šypsena kaskart Jus pamačius, atminkite 3 žodžius – optimizmas, paprastumas ir draugiškumas. Visur, visada, kokia bebūtų situacija.Nesibėdavojat, nesiskundžiat, neverkšlenat, neapkalbinėjat kitų, atvirai reiškiat...

Aš toks kaip ir mano klientas

 Jei norite patikti savo klientams (kad Jus mėgtų kaip žmogų, ne tik kaip savo srities profesionalą) turite užkoduoti ir nusiųsti jiems žinutę „aš toks kaip ir Tu“. Nesunku suvokti,...

Esate partneris ar tiekėjas?

 Šia tema kalbėjau online seminare „Pardavimų psichologija 2020“. Išskyriau šiuos darbo su klientais principus: 📍Parduodate tai ko klientui reikia iš tikrųjų, o ne tai ko jis prašo (pastarąjį darbą atlieka...

Į klientą orientuota kultūra

 Jei norite tapti partneriu savo klientams, įmonėje turi vyrauti į klientą orientuota kultūra. Vis tik dažniau pastebiu, kad įmonėse vyrauja į produktą, o ne į klientus orientuota kultūra. Ką...

Kalėdinis vakarėlis

 Beveik visose įmonėse neatsiejamas gruodžio atributas yra Kalėdinis vakarėlis. Kai kam tai vienintelė diena metuose, kai iš spintos ištraukiamas kostiumas ir diena, kai koleges su tiesiais plaukais pamatysite garbanotas,...

Nepriklausomas nuo kliento

 Nepriklausomybė yra ne tik gražus žodis. Tai yra ir būtina sąlyga, kad Jus gerbtų klientai. Jei negerbs, apie jokią partnerystę negali būti nė kalbos. Išskirčiau trijų tipų nepriklausomybę nuo...

Apie klientų pasitenkinimo tyrimus

 Ar tikrai žinome, ką apie mus galvoja mūsų klientai? Ar manome (spėliojame), kad žinome? Ar remiamės kietaisiais faktoriais? Atsakyti į šiuos klausimus padeda klientų pasitenkinimo tyrimai. Kodėl verta juos...

Pardavimų formulė 2020

 Garsioji Vinstono Čerčilio frazė „nėra nei amžinų draugų, nei amžinų priešų – tik amžini interesai“ turbūt yra nemirštanti. Ypač verslo aplinkoje. Mums kasdien eilė žmonių daro (ar bent jau...

Kaip pasirinkti Jums tinkamus pardavimo mokymus ?

 Pardavimo mokymų lektorius esu linkęs skirstyti į dvi kategorijas – charizmatiškuosius nekasdieniškos patirties kūrėjus ir praktikus, kurių žodžiai remiasi realiu gyvenimu, bet mokymų forma daug žemiškesnė ir gerokai mažiau...

Nepakeičiamieji partneriai

Šį rudenį grįžau į Žinių radiją su nauju komentaru „Nepakeičiamieji partneriai“. Dirbti su Žinių radijo kolektyvu visada labai malonu – tai šilti, draugiški, bet tuo pačiu labai profesionalūs ir...

Gero pardavimo vadybininko apranga

Gero pardavimo vadybininko apranga.
Kaip turi rengtis pardavėjas? Taip kad apranga padėtų parduoti!Darbas pardavimuose turi įtampos ir streso – skambučiai, susitikimai, biudžeto vykdymas ir pan. Tad apranga pirmiausiai turi būti patogi. Turite jaustis...

Kaip tinkamai pradėti šaltą skambutį

Kaip tinkamai pradėti šaltą skambutį (klaustukas)
Pirmo kontakto pradžia iš esmės lemia ar kontaktas bus tęsiamas toliau, ar pradžia tuo pačiu bus ir pabaiga. Tai galioja visų rūšių kontaktams – gyvam susitikimui, kontaktui elektroninėmis priemonėmis,...
Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.