Vadybininkų apranga

Klausimas kaip tinkamai apsirengti visada yra aktualus, ypač, kad beveik kiekvienai moteriai pravėrus drabužių spintos duris vėl į galvą lys ta pati mintis – nėra kuo apsirengti. Vyrus, tiesa,...

Renginiai klientams

Jei apskirtai kyla klausimas ar reikia klientus kur nors kviestis ir rengti specialiai jiems skirtus renginius, tai atsakymas yra vienareikšmiškai taip. Kodėl tai reikia daryti esu rašęs anksčiau. Šį...

Reputacija

Gyvename pasaulyje, kuriame praktiškai viskas tampa įmanoma. Tačiau yra keletas dalykų kurie niekada netaps įmanomais. Neįmanoma pastą sukišti atgal į tūtelę, neįmanoma išmatuoti motinišką meilę savo vaikams, neįmanoma pilnai...

CRM

Kaip žmogus ir kaip profesionalas esu įsitikinęs, kad geriausius rezultatus duoda sistemingas darbas. Neteigiu, kad neįmanoma pasiekti rezultatų dirbant laisvu, aiškių taisyklių neturinčiu stiliumi, tačiau, manau, kad sistema beveik...

Aš nesu tobulas

Mes gyvename pasaulyje, kuriame visi stengiasi būti tobulais. Mes sportuojame, kad turėtumėme tobulą kūną, mes sveikai maitinamės, kad turėtumėme tobulą sveikatą, mes skaitome įvairias knygas ir straipsnius, kad savo...

Kompetencijų balansas

Kompetencijų balansas yra būtina sąlyga dirbant su klientu, kad klientas jaustų Jums pagarbą, bet iš kitos pusės nesijaustų nepilnaverčiu prasčioku.Kompetencijų balansas pasiekiamas tuomet, kai klientas aiškiai jaučia, kad tam...

Apie ką kalbėti, o apie ką ne

Dirbant su klientais neretai kalba pasisuka ir asmeninėmis temomis, juk bendraudami su žmonėmis nekalbame vien tik apie reikalus. O kuriant ir puoselėjant su klientais asmeninius santykius, tokių pokalbių (neturinčių...

Optimizmas, paprastumas, draugiškumas

Jei norite patikti kitam žmogui (pvz. klientui) turite būti optimistiškas. Suprantu, kad tokie posakiai kaip „kam dabar lengva“ ar „tik iš pradžių bus blogai, po to bus dar blogiau“...

Aš – toks kaip ir mano klientas

Ankstesniuose įrašuose ne kartą akcentavau asmeninių santykių su klientais svarbą. Nesikartosiu, kodėl reikia juos kurti ir puoselėti. Šį kartą – apie tai, kaip apskritai reikia bendrauti su savo klientais,...

Į klientą orientuota įmonės kultūra

Jei norite tapti partneriu savo klientams, įmonėje turi vyrauti į klientą orientuota kultūra. Vis tik dažniau pastebiu, kad įmonėse vyrauja į produktą, o ne į klientus orientuota kultūra. Klientai...

Nepriklausomybė

Vienas gražiausių lietuviškų žodžių yra „nepriklausomybė“. Jei norite būti partneriu savo klientui, būtina sąlyga yra kliento pagarba Jums. Tam yra būtina bent trijų tipų nepriklausomybė nuo kiekvieno kliento, koks...

Klientų pasitenkinimo tyrimai

Ar Jūs žinote ką apie Jus galvoja Jūsų klientai? Ar jie yra patenkinti Jūsų darbo kokybe? Ar patenkinti vadybininkais, kurie juos aptarnauja? Galbūt Jūsų klientai Jums turi ką nors...
Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.