Kliento lūkesčių kontrolė

Tarkime įvykdėte projektą, kuris Jūsų klientui uždirbo 100 000 EUR. Čia gerai ar blogai? Nežinia. Viskas priklauso nuo kliento lūkesčių. Apie juos šiandien ir noriu pakalbėti.Jei klientas tikėjosi iš šio...

Inovavimas ir naujienos

Tobulėjimas yra dar vienas kampas skiriantis eilinius tiekėjus nuo nepakeičiamųjų partnerių. Tiekėjai dažniausiai tariamai „viską žino“ ir pirmenybę teikia seniems - geriems metodams. Jei kažką darėte dešimt kartų prieš...

Reakcija į klaidas

Tik pasakose būna „ilgai ir laimingai“. Realiame gyvenime klaidos yra neišvengiamos. Nesvarbu kiek besistengtumėte ar kokie geri ir tobuli bebūtumėte, Jūs vieną dieną suklysite. Ir štai čia atsiranda skirtumas,...

Neapsiribokite sutartimi

Prasidedant bendradarbiavimui su klientu dažniausiai yra pasirašoma atitinkama sutartis. Bet ar įmanoma joje numatyti visus atvejus, kurie gali pasitaikyti realiame gyvenime? Veikiausiai, kad ne. Ir tai yra Jūsų šansas...

Klientas – ne melžiama karvė

Turiu Jums klausimą. Kai Jums skambina koks nors gerai pažįstamas pardavimo vadybininkas iš įmonės, kur Jūs esate klientu. Kokios mintys Jums ateina į galvą? Apie ką pagalvojate? Dažniausiai mintys...

Asmeninio santykio kūrimas

Dažnai mums atrodo kad savo srities išmanymas ir profesionalumas yra tai ko klientai iš mūsų tikisi. Kad to pakanka, kad klientas būtų patenkintas ir su laiku Jūs taptumėte nepakeičiamuoju...

Apie klientų aptarnavimą

Bizonas nudobtas. Pagrindinis darbas atliktas. Beliko jį gerai išdarinėti ir mėgautis laimikiu. Kalbant pardavėjų kalba – pardavimas atliktas, dabar reikia su klientu „ilgai ir laimingai“ dirbti. Bet ar tikrai...

Diskutuoti /Vykdyti

Turbūt kiekvienas esame girdėję posakį „klientas visada teisus“. Iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad nelabai ir yra apie ką diskutuoti. Juk klientas moka pinigus. Būtent tokia logika vadovaujasi eiliniai tiekėjai....

Parduoda ko reikia, o ne ko nori

Kiekvienas norime būti nepakeičiamuoju partneriu savo klientams, o ne tiesiog eiliniu tiekėju. Tad kuo gi ji skiriasi? Suprantama, skirtumas yra ne vienas. Vienas iš skirtumų yra tai, kad paprastas...

Gero pardavimo vadybininko apranga

Gero pardavimo vadybininko apranga.
Kaip turi rengtis pardavėjas? Taip kad apranga padėtų parduoti!Darbas pardavimuose turi įtampos ir streso – skambučiai, susitikimai, biudžeto vykdymas ir pan. Tad apranga pirmiausiai turi būti patogi. Turite jaustis...

Kaip tinkamai pradėti šaltą skambutį

Kaip tinkamai pradėti šaltą skambutį (klaustukas)
Pirmo kontakto pradžia iš esmės lemia ar kontaktas bus tęsiamas toliau, ar pradžia tuo pačiu bus ir pabaiga. Tai galioja visų rūšių kontaktams – gyvam susitikimui, kontaktui elektroninėmis priemonėmis,...
Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.