Žmonių elgsenos pažinimo mokymai. Trampas, Bransonas, Diana ir Geitsas prie vieno stalo. 

Ar pastebėjote, kad dažnai nesuprantate, kodėl žmonės elgiasi visiškai kitaip, negu jų vietoje elgtumėtės Ar pastebėjote, kaip dažnai kyla konfliktai ir nesusipratimai vien todėl, kad žmonės kalba „skirtingomis kalbomis“? Kviečiame iš arčiau susipažinti su savo bosu, kolegomis, klientais, sutuoktiniu ir anyta. Žmonės yra skirtingi, tad jei norite sėkmingai bendrauti / sutarti su įvairiais žmonėmis, negalite su visais bendrauti vienodu būdu. Psichologas William Moulton Marston visus žmones pagal jų elgseną suskirstė į 4 pagrindinius – dominavimo (D), įtakos (I), pastovumo (S) ir analizuojančio (C). Mokymų programoje detaliai susipažinsime kaip bendrauti su kiekvienu iš jų.
Mokymai skirti visiems norintiems geriau pažinti juos supančius žmones, siekiančius pagerinti bendravimo su kitais žmonėmis įgūdžius. Ypač aktualu siekiant geresnės atmosferos kolektyve, ugdant darbuotojų toleranciją ir kolegų pažinimą. Tarkim, kad komunikabilus ir lengvai bendraujantis pardavimo vadybininkas suprastu, kodėl teisininkas ar buhalteris yra kiek pedantiškas, uždarokas, tikslus ir atidus detalėms, o vadovas nemėgsta „tempti gumos“ ir dažniausiai eina „tiesiai prie reikalo“. Taip pat aktualu tiems, kurių tiesioginė darbo dalis yra bendrauti su kitais žmonėmis, kaip kad pardavimų srities darbuotojams dirbantiems su klientais.

  • Sužinosite kokie yra pagrindiniai žmonių tipai ir kaip kiekvieną iš jų identifikuoti;
  • Detaliai išnagrinėsime kiekvieną iš žmonių tipų:
  • Kaip juos identifikuoti;
  • Kaip su jais konstruktyviai bendrauti ir „kalbėti viena kalba“;
  • Kokias darbinio gyvenimo sritis ir profesijas dažniausiai renkasi;
  • Kokios jų vertybės ir prioritetai profesiniame ir asmeniniame gyvenime;
  • Kas juos gyvenime labiausiai džiugina ir gąsdina;
  • Kokios jų stipriosios pusės, trūkumai ir kaip jiems tobulėti;
  • Kaip jie elgiasi komandoje ar kolektyve ir kaip pagerinti skirtingo tipo kolegų bendravimo kokybę.

Bendravimas su įvairiais žmonėmis (klientais) yra neatsiejama kiekvieno pardavėjo darbo dalis. Norint parduoti, pirmiausiai turi pažinti klientą. Lektorius pardavimų srityje dirba nuo 2001 metų. Per tą laiką dirbo įvairiose B2B paslaugas teikiančiose įmonėse.  Vadovavo tokių įmonių, kaip TV3 ir Delfi pardavimo skyriams.
Registruotis

Mokymų programa:

  • Kas yra DISC?  Kodėl tai yra svarbu ir kaip tai taikyti gyvenime.
  • Dominuojantis žmogaus elgsenos tipas (D): veikiausiai tai yra Jūsų bosas. Rezultatas yra pagrindinis žodis jo gyvenime. Kaip jį suprasti ir kaip su juo sutarti. Kaip bendrauti su kitais žmonėmis jeigu Jūs esate D tipo žmogus.
  • Įtakos žmogaus elgsenos tipas  (I):  veikiausiai tokie Jūsų pardavimo vadybininkai ir marketingo skyriaus darbuotojai. Jie ryškūs, komunikabilūs, kūrybingi ir truputį išsiblaškę. Kaip su jais sutarti? Kaip elgtis I tipo žmonėms, kad „truputis išsiblaškymo“ nevirstų rimtomis problemomis.
  • Pastovumo elgsenos tipas (S): veikiausiai tokia yra Jus prižiūrinti medicinos seselė ir Jūsų vaikų darželio auklėtoja. Šio tipo žmonės svarbiausia yra stabilumas. Kad rytoj būtų kaip buvo vakar ir yra šiandien. Kaip bendrauti su tokio tipo žmonėmis šių dienų greitai besikeičiančiame pasaulyje? Kaip „prisijaukinti“ pokyčius, jei pats esate S tipo žmogus.
  • Analizuojantis tipas (C): veikiausiai toks yra Jūsų buhalteris ir teisininkas. Šio tipo žmonės nemėgsta skubėti, jiems svarbu viską apgalvoti, jie pastabūs detalėms perfekcionistai. Jei jau nutiktų taip, kad Jums prireiktų sudėtingos operacijos, pasistenkite, kad chirurgas būtų būtent C tipo žmogus. Kaip sutarti su perfekcionistais netobulame pasaulyje? Kaip perfekcionistui suprasti netobulus žmones?
Registracija
vaida@pamo.lt
+370 603 14818

Kaina
220 EUR + PVM vienam asmeniui
175 + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš vienos įmonės
Į kainą įskaičiuota
8 val. mokymai, 4 kavos pertraukos, pietūs, mokymų santrauka ir pažymėjimas

Atsiliepimai

Ačiū Mindaugui, už žaismingą, įtraukiantį ir tuo pačiu konkrečios ir labai naudingos informacijos suteikiantį seminarą! Vienas iš retų atvejų, kuomet online seminaras ne tik, kad neprailgo, bet kolektyvui norėjosi, kad dar tęstųsi ilgiau 😊
Irma Bandzevičiūtė - Stankuvienė - ``Žalgirio arena`` Personalo vadovė
Džiaugiuosi, po mokymų atsirado didesnė empatija, tolerancija kitokio tipo žmonėms. Mano komandoje žmonės pradėjo labiau suprasti vieni kitus. Ačiū, Mindaugui už smagius įtraukiančius žmonių elgsenos pažinimo mokymus mūsų vasaros šventėje!
G. GUTAUSKIENĖ - UAB ``Pieno konservai`` Padalinio vadovė
Ačiū, Mindaugui už profesionalius nerealius mokymus! “Trampas, Bransonas, Diana ir Geitsas prie vieno stalo. Žmonių elgsenos ir kūno kalbos pažinimo mokymai” – mokymai, kuriuos galime praktiškai pritaikyti ne tik darbe, bet ir asmeniniame gyvenime. Mokymai buvo informatyvūs, keliantys šypsenas ir diskusijas. Juose pažinome ir save ir kolegas, leido labiaus suprasti kokie mes panašūs arba skirtingi esame. Ačiū labai! Drąsiai rekomenduojame visiems ir mes norime dar!
Ernesta Niunevaitė - UAB ``Vilandra`` kolektyvas, administracija
Rodyti visus

Video blogas

Klientai

  • Douglas
  • 15min
  • Žalgirio arena
  • Rūta
Rodyti visus
Informuojame, kad mūsų mokymų programos yra įtrauktos į Europos Sąjungos paramos programą. Norėdami gauti paramą mūsų mokymų programoms, kreipkitės vaida@pamo.lt arba +370 603 14818

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.